« Edellinen | Seuraava »

Pikaohje

 

Tervetuloa HakosaloCRM:n käyttäjäksi! Alta löydät tärkeimmät termit sekä ohjeet palvelun perustason toimintoihin.


HAKOSALOCRM:N TERMINOLOGIASTA

Seuraavien termien ymmärtäminen helpottaa palvelun käyttöä.

Yritys: Asiakasyritys

Yrityksen henkilö: Asiakasyritykseen liittyvä henkilö

Oma henkilöstö: Järjestelmän käyttäjäorganisaation henkilöstö

Alkava yrittäjä: Henkilö, jolla ei ole vielä yritystä. Käyttää tyypillisesti perustamisneuvonnan palveluita.

Aktiviteetti: Järjestelmään kirjattava asiakastyö, jonka tyyppejä ovat mm. tapaaminen, puhelu, sähköposti, taustatyö, tilaisuus

Luettelo: Taulukkomuotoinen tiedon esittämistapa. Luetteloita voidaan luoda mm. yrityksistä, henkilöistä, aktiviteeteista ja tilaisuuksista

Palvelupuu: Käyttäjäorganisaation asiakkailleen tarjoamia palveluita, kuten perustamisneuvonta, yrityspalvelut, omistajanvaihdos, hankkeet jne.

Yrityshakemisto: Julkinen sivusto, jonne voidaan asettaa näkyväksi CRM:ssä olevien yritysten tietoja

Palveluhakemisto: Yrityshakemiston yhteydessä toimiva osio, jossa yritystietoja voidaan selata palveluittain. Yritykset tyypillisesti itse "ripustavat" oman yrityksensä oikeaan palveluhakemiston haaraan.

PIKAOHJEIDEN SISÄLLYSLUETTELO

 
Päivitetty 8.5.2021