Asiakkuuden lisääminen ja muokkaaminen
Kun lisäät nuorelle uuden asiakkuuden, tapahtuu se nuoren kortin yläreunassa olevasta Lisää uusi -painikkeesta. Tätä painiketta käytetään lisättäessä nuorelle aktiviteetti (esim. puhelu tai tapaaminen) sekä lisättäessä asiakkuutta tai jäsenyyttä. Huomaathan, että asiakkuuden kirjaaminen on raportoinnin kannalta erittäin tärkeää. Kun asiakkuudet ovat ajan tasalla, saadaan teidän organisaatiollenne luotua yksityiskohtaisempi raportointi.
Klikkaa Lisää uusi ja avautuvasta valikosta valitse Asiakkuus. Avautuu seuraavanlainen ikkuna
Asiakkuudet -alasvetovalikossa näkyviä asiakkuus -vaihtoehtoja on mahdollista muokata pääkäyttäjän toimesta. Tällä hetkellä ne ovat seuraavanlaiset.
Valitse asiakkuus ja määritä sille alkupäivämäärä. Loppupäivämäärä ei ole pakollinen tieto. Klikkaa tallenna. Asiakkuus tuli nyt näkyviin nuoren kortille Asiakkuudet-laatikkoon.
Asiakkuuksia voi syöttää samalle nuorelle useita ja asiakkuuksia voi olla käynnissä samanaikaisesti. Kaikki menneet ja käynnissä olevat asiakkuudet näkyvät nuoren kortilta kohdasta Asiakkuushistoria. Nuoren kortilla vasemmalla olevassa Asiakkuudet -laatikossa näkyy käynnissä olevat asiakkuudet. Mikäli käynnissä oleva asiakkuus halutaan päättää, klikkaa sinistä laatikkoa niin aukeaa samanlainen muokkausikkuna kuin uutta asiakkuutta syötettäessä. Asettamalla asiakkuudelle loppupäivämäärän, se poistuu näkyvistä Asiakkuudet-laatikosta nuoren kortilta.