Käyttäjätilien ylläpito
Pääset luomaan uusia käyttäjiä ja hallinnoimaan nykyisiä organisaatiosi käyttäjätilejä päävalikon kohdasta Asetukset > Käyttäjät.
Käyttäjähallinnan oikeasta ylälkulmasta löydät uusien käyttäjien luonnin. Yksittäisen käyttäjän riviltä taas löydät Toiminnot-painikkeen, jonka kautta pääset muokkaamaan käyttäjän tietoja, poistamaan käyttäjän tai nollaamaan hänen salasanansa. Salasanan nollaus avaa ruudulle käyttäjän uuden salasana, joka sinun tulee lähettää hänelle esimerkiksi sähköpostitse. Tietoturvallisempi vaihtoehto on ohjata käyttäjä tilaamaan uusi salasana itselleen palvelun kirjautumisikkunan ”Unohtuiko salasana” -linkin kautta. Tätä varten käyttäjällä tulee olla palvelussa ajantasainen sähköpostiosoite.
Uutta käyttäjää luodessa pohdi, kumman tason roolin haluat käyttäjälle antaa; ylläpitäjän vai peruskäyttäjän. Ylläpitäjä (sama käyttäjätaso, kuin itselläsi) voi lisätä, muokata ja poistaa omia ilmoituksiaan sekä hallinnoida organisaationne kaikkia käyttäjätilejä ja käyttäjienne palveluun lisäämiä ilmoituksia. Peruskäyttäjä voi lisätä, muokata ja poistaa vain omia ilmoituksiaan ja muokata omia käyttäjätietojaan.