Mitä yrityksen ja henkilön kortilla oleva sähköinen viestintä -kenttä tarkoittaa?
Sekä yrityksen, että henkilön kortilta löytyvä kenttä "Sähköinen viestintä" säätää sitä, lähteekö asiakkaalle HakosaloCRM:stä mm. uutiskirjeitä.
Jos asiakas haluaa perua yksittäisen uutiskirjeen, kannattaa häntä kehottaa tekemään se uutiskirjeen lopussa olevasta linkistä. Silloin peruutus kirjautuu automaattisesti asiakkaan kortille. Samalla kortille jää tieto siitä, että asiakas on itse perunut kirjeen, sekä päivämäärä, jolloin peruutus on tehty. Hän voi kuitenkin jatkaa muiden tarjolla olevien tai tulevaisuuden uutiskirjeiden tilaajana. Jos asiakas tuo kuitenkin ilmi, ettei hän halua missään tilanteessa uutiskirjeitä, kannattaa hänen kortiltaan käydä vaihtamassa sähköinen viestintä tilaan "Kielletty". Uutiskirjepalvelu käy vastaanottajalistan läpi lähetyksen yhteydessä ja poistaa listalta automaattisesti kaikki sellaiset yritykset ja henkilöt, joiden korteilla sähköinen viestintä on kielletty.
Usein kysyttyä
Olemme keränneet alle usein aiheesta kysyttyja asioita. Tuplaklikkaamalla kysymystä saat vastauksen näkyviin.
Uutiskirjeen lähetys: Kyllä
Automaattisen tietojenpäivityspyynnön lähetys: Kyllä
Kyselyiden lähetys: Ei
Tilaisuuskutsujen lähetys: Ei
Tilaisuusvahvistusten lähetys: Ei
Sähköpostilistaan vienti: Valittavissa
Mitä tapahtuu, jos henkilön/yrityksen kortilla on sähköinen viestintä kielletty ja hänet lisätään uutiskirjeen vastaanottajaksi?
Miksi viestintäryhmissä on myös sellaisia yhteystietoja, joissa sähköinen viestintä on kielletty?
Mitä tapahtuu, jos henkilöllä/yrityksellä on kortilla sähköinen viestintä "Ei" ja hän tilaa itse uutiskirjeen?