Uuden Outlook-kalenterin luominen kalenterisynkronointia varten
Outlookiin kannattaa luoda kalenterisynkronointia varten uusi kalenteri. Voit halutessasi käyttää myös jo olemassa olevaa kalenteriasi, mutta silloin tulee huomioida kaikkien viimeisimpien kalenterimerkintöjen synkronoituminen Outlookista Hakosaloon. Hakosaloon synkronoituneet aktiviteetit ovat lähtökohtaisesti julkisia kaikille organisaation käyttäjille. Jos et halua luoda uutta kalenteria synkronointia varten, voit siirtyä suoraan yhdistämään Outlook-tilisi Hakosaloon ja määrittelemään synkronoinnin asetukset.
UUDEN KALENTERIN LUONTI SYNKRONOINTIA VARTEN
1. Kirjaudu Outlook-tilillesi osoitteessa outlook.live.com
2. Klikkaa kirjautumisen jälkeen näkymän vasemmasta alakulmasta kalenterikuvaketta
3. Valitse seuraavaksi "Lisää kalenteri"
4. Klikkaa välilehteä "Luo tyhjä kalenteri", anna kalenterille nimi ja tallenna.
5. Tallennuksen jälkeen saat ilmoituksen kalenterin luonnin onnistumisesta.
Uusi kalenteri kalenterisynkronointia varten on nyt luotu. Voit siirtyä seuraavaksi yhdistämään Outlook-tilisi Hakosaloon ja määrittelemään synkronoinnin asetukset.