Pikaohje
Tervetuloa HakosaloCRM:n käyttäjäksi! Alta löydät tärkeimmät termit sekä ohjeet palvelun perustason toimintoihin.
HAKOSALOCRM:N TERMINOLOGIASTA
Seuraavien termien ymmärtäminen helpottaa palvelun käyttöä.
Yritys: Asiakasyritys
Yrityksen henkilö: Asiakasyritykseen liittyvä henkilö
Oma henkilöstö: Järjestelmän käyttäjäorganisaation henkilöstö
Alkava yrittäjä: Henkilö, jolla ei ole vielä yritystä. Käyttää tyypillisesti perustamisneuvonnan palveluita.
Aktiviteetti: Järjestelmään kirjattava asiakastyö, jonka tyyppejä ovat mm. tapaaminen, puhelu, sähköposti, taustatyö, tilaisuus
Luettelo: Taulukkomuotoinen tiedon esittämistapa. Luetteloita voidaan luoda mm. yrityksistä, henkilöistä, aktiviteeteista ja tilaisuuksista
Palvelupuu: Käyttäjäorganisaation asiakkailleen tarjoamia palveluita, kuten perustamisneuvonta, yrityspalvelut, omistajanvaihdos, hankkeet jne.
Yrityshakemisto: Julkinen sivusto, jonne voidaan asettaa näkyväksi CRM:ssä olevien yritysten tietoja
Palveluhakemisto: Yrityshakemiston yhteydessä toimiva osio, jossa yritystietoja voidaan selata palveluittain. Yritykset tyypillisesti itse "ripustavat" oman yrityksensä oikeaan palveluhakemiston haaraan.
PIKAOHJEIDEN SISÄLLYSLUETTELO